sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Testare statie calcat Philips oferita de Buzzstore.ro si Acasa cu Philips


Am inceput testarea statiei de calcat Philips model CG7635-PerfectCare -Pure.

Plusuri.

-In comparatie cu un fier de calcat obisnuit calca mult mai bine.
-Arata foarte bine,talpa aluneca impecabil .
-Nu arde articolele textile.
-E destul de linistita ,nu chiar silentioasa dar nu e zgomotoasa.
-Arata foarte bine,e usoara calca foarte bine.
-Nu e necesata reglarea temperaturii ,calca la fel de bine orice material.
-Se blocheaza fierul pe statie si de poate tramsporta cu usurina si ofera si protectie pentru copii mici si curiosi.
-Are dimensiuni mici si e usoara.
-Rezervorul are 1.5 l ceea ce permite o sesiune de calcat de cca 2 ore.
-Umplerea rezervorului se poate fce oricand in timpul calcatului.
-Rezervorul e transparent si gradat ceea ce permite un control al apei consumate.
-Functie de oprire automata dupa 5 minute de pauza.
-Buton de economie de energie.
-Alarma la terminarea cartusului anticalcar.
-Dupa cosumarea cartusului anticalcar statia se poate folosi cu apa demineralizata.

Minusuri

-Rezervorul nu e detasabil
-Nu are buson de evacuare a apei dupa folosire.
-Clapita de alimentare cu apa nu e etansa si la fiecare clatinare a mesei (eu am tinut statia pe masa de calcat) se varsa apa din 
rezervor.

Se pare ca statia mea ar fi defecta deoarece scoate abur  decât in vârf nu pe toate orificiile asa cum ar trebui si cum am văzut in clipurile de pe net .
Sper sa o pot schimba cât mai repede si sa o testez la adevarata ei capacitate .





-Are consumabile,ceea ce duce la un cost suplimentar al produsului.Cartusul anticalcar se consuma la 3 luni,iar pretul unui set de 2 cartuse e de min 62 ron.
-Adica anual trebuie investit inca 124 ron.Sau contravaloarea apei  demineralizata care e 1.5 ron /l si la fiecare sesiune de calcat s-ar consuma 2-3 l de apa/4.5 ron
-5 ron/saptamana*52 de saptamani=260 ron/an cu indulgenta.
E in rate si poate nu  se simte la buzunar. 


Mie mi-a transpirat foarte mult sub ea ,incat am banuit ca exista scurgeri de apa .






-Jetul de abur e prea mic si nu exista  posibilitate de reglare.
-La calcarea verticala aburul care nu era continuu mi-a cam dat batai de cap.

Pentru o prima sesiune de calcat am fost  destul de multumita.
Nu se ridica la asteptarile mele,pretul e cam mare pentru ce ofera ea dar merge.





Aceasta e o prima parere sper ca pe parcurs sa mi-o schimb.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu