marți, 18 noiembrie 2014

Buzzstore si testare de produse Philips



''Esti o persoana curioasa? Iti place sa testezi noi produse si servicii aparute? Iti place sa comunici cu prietenii direct sau prin internet (retele sociale, blog)? Alatura-te comunitatii BUZZStore si poti testa, impreuna cu prietenii tai, GRATUIT, cele mai noi produse si servicii din orasul tau!
Tot ce-ti ramane de facut este sa deschizi coletul BUZZStore si sa te bucuri de privilegiul de a testa produsele oferite!''

De ceva vreme am descoperit site-ul BUZZStore,un site foarte util care ofera spre testare produse si servicii unui anumit numar de participanti eligibili cu produsul respectiv.
Ultima campanie de testare este campania Philips care ofera spre testare 2 modele de  statii de calcat Philips PerfectCare.

N-ai timp in fiecare zi sa te ocupi de haine, deci se aduna…si se tot aduna! Iar la sfarsitul saptamanii iti apare in cale un morman de haine ca un monstru sifonat, gata sa sperie tot ce-a mai ramas din weekend.

BUZZStore iti lanseaza o noua provocare si te invita sa descoperi cum Philips schimba definitiv modul in care iti calci hainele! Alatura-te si tu echipei de testare si descopera cum, cu statiile de calcat Philips PerfectCare, calcatul devine mai simplu si mai rapid datorita tehnologiei unice OptimalTemp ce asigura temperatura optima fiecarui tip de material. Prin urmare, calci de la blugi pana la matase, cu rezultate perfecte de fiecare data.
Testeaza gratuit la tine acasa un nou mod de a imblanzi rufele: statiile de calcat Philips PerfectCare cu tehnologia OptimalTemp.


Simplu ca buna ziua, Philips PerfectCare iti face ziua buna, fiind solutia delicata pentru haine calcate rapid si usor!

Cum mi-am dorit foarte mult ca si eu sa testez aceasta statie ,visul mi s-a indeplinit si saptamana asta urmeaza sa primesc si eu aceasta statie acasa.

Pentru inscrieri pe site-ul BUZZStore folositi urmatorul link BUZZStore inscrieri.Nu aveti ce pierde.
De castigat da.Dar de pierdut nu.

Pana primesc si eu produsul ca sa-l testez si sa-i fac sedinta foto va las sa va delectati cu clipuri despre statia de calcat Philips.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu