sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Hainute mai noi facute de mine.

Da stiu ca nu am mai postat de ceva vreme,serviciul,casa,copii ma cam tin departe de calculator.
Asa ca pun poze cu ce am mai facut eu.
O rochita din licra.




O rochita din satin pentru o buna prietena.Am muncit la ea  o zi intreaga ,dar a meritat.




Costum de pitic care a plecat catre Botosani.

Poza de inspiratie.


Si rezultatul.



Si destinatarul costumului.



O fusta din voal mai gros, pentru un concurs de croitorie de pe forumul lucrudemana.com.
Aceasta fusta a luat locul 3.


O hainuta modificata pentru fetita unei colege.



Atat deocamdata

Cand mai am timp o sa rascolesc in arhiva dede poze, de pe pagina mea de facebook   Ce cos eu sa mai postez si aici cate ceva.

Va multumesc ca sunteti atat de multe persoane care ma urmariti.
O seara faina va doresc.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu