duminică, 7 mai 2017

Dove sapunul cu aroma de prajitura

Eu sunt de cativa ani membru al comunitatii Buzzstore.
Comunitate in care se ofera spre testare diverse produse si servicii gratuit la tine acasa.
Accesand acest link Buzzstore puteti sa va inscrieti si sa participati la campaniile de testare.
Acum testez sapun-crema lichid Dove original.
Cu ¼ crema hidratanta, Dove actioneaza eficient pentru a oferi pielii tale un binemeritat tratament. Dove curata eficient pielea si ajuta la pastrarea unei bariere sanatoase de protectie a pielii, chiar si in sezonul rece.

Kitul de testare contine 3 sticle cu pompa sapun lichid Dove 250 ml si o rezerva sapun lichid Dove 500 ml, un prosop de maini si materiale informative aferente campaniei.
2 sticle erau pentru a fi oferite la 2  prieteni sau colegi.
5 brosuri de oferit la 5 persoane impreuna cu impresiile mele din campania de testare.



Deoarece eu iau masa zilnic alaturi de 3 colege dragi nu puteam sa impart doar la 2 produsele Dove.
Am dat la 2 sticlutele de sapun iar celei de a 3a i-am dat 1/2 din rezerva primita.





















 Acest sapun lichid crema face pielea vizibil mai catifelata iar aroma de vanilie cu unt de shea pentru mine e o aroma dementiala pe care as manca-o daca ar fi o prajitura.
Copiii mereu imi spun dupa ce folosesc si crema de maini cu aroma de vanilie si unt de shea de la Dove , miros a prajitura.
Noroc ca a aparut pe piata crema de tort cu trufe care are o aroma asemanatoare .
Toata familia mea e incatata de acest sapun lichid care ne face pielea mainilor mai catifelata si lasa un parfum placut.
Multumesc Buzzstore pentru sapunul lichid crema Dove.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu