sâmbătă, 17 septembrie 2016

Cum am descoperit calitatea cosmeticelor Cien de la Lidl



Cum de ceva vreme sunt membra a comunitatii Buzzstore ,m-am inscris si in campania de testare a cosmeticelor Cien de la Lidl.

In acesta campanie s-au oferit spre testare 300 de seturi de produse constand in:
1 crema anti-rid de zi Cien Q10,
1 crema anti-rid de noapte Cien Q10,
1 crema-ulei de dus Cien Med,
1 crema de maini Cien 150 ml,
1 brosa Cien,
1 portfard personalizat, 
10 brosuri informative,
10 mostre crema anti-rid de zi
1 oglinda  dubla de poseta

In ultima sambata din concediu am avut placuta surpriza ca sa primesc telefon de la unul din soferii de la Cargus.

Si iata continutul coletului  primit de la Buzzstore








Bineinteles ca fetita mea a fost foarte incantata de explorarea continutului.






Mai multe fotografi gasiti aici Testare produse Cien/Lidl #buzzcien ,#damiunpont ,#ProtejamFrumusetea #Buzzstore

Gelul de dus este foarte delicat , face pielea fina si catifelată , iar

copii mei l-au folosit cu mare drag.

Cremele de fata antirid cu Q10 sunt foarte hidratante si pătrund foarte uor in pielea fetei neexistând riscul ca fata sa luceasca pe timpul zilei din cauza excesului de crema .


Face tenul mai luminos si o idee mai întins, încât a trebuit sa ma străduiesc sa caut niste riduri, e posibil ca memoria mea de capacitate mica sa imi joace feste in privinta ridurilor mele , pe care nici nu le remarcam pana acum ceva vreme.
Crema de mâini insa miroase demential si m-a cucerit pe viata .
Este foarte hidratanta , se absoarbe usor si are un parfum îmbătatator.
Recomand din toata inima produsele Cien
Inscrieti-va aici 
Nu aveti nimic de pierdut
Doar de castigat




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu