miercuri, 8 septembrie 2021

Testare noul detergent Perwoll Caps

 Deoarece eu sunt membru al comunitatii #Buzzstore ,periodic ma calific la diferite testari si produse.In luna August am testat noile capsule Perwoll. Am primit acasa 2 cutii cu pastile Perwoll pentru mine si 20 de plicuri cu detergent lichid Perwoll,pentru 10 persoane,cu detergent pentru rufe negre si pentru rufe colorate.

O sacosa din in ,foarte practica care nu imi lipseste din rucsac.
Mai multe produse si trucuri de curatenie poti gasi pe pagina Ask Team Clean RO Ask Team Clean RO

Am testat noile capsule Perwoll.

Imi lasa rufele mai catifelate,culorile tesaturilor raman ok,la parfum ar putea sa se mai lucreze.
E prea putin parfum intr-o capsula. A trebuit sa folosesc cate 2 bucati la ficare spalare.
Sunt disponibile in 2 variante.
Pentru rufe negre si pentru rufe colorate.
In rest le recomand. Sunt produse ok.






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu