duminică, 18 iunie 2017

Testare condimente lichide Vegeta oferite de Buzzstore

Deoarece sunt membru al comunitatii  Buzzstore  avut ocazia de a primi spre testare condimente lichide Vegeta.
Cutia de testare  avut urmatorul continut:

5 plicuri de Vegeta condiment lichid de marinare pentru mine
10 seturi a cate  2 plicuri Vegeta condimente lichide pentru marinare pentru 10 prieteni.
11 brosuri cu retete delicioase.
1 ghid de Buzz
1 carte de bucate













Am oferit seturile de condimente colegelor  si colaboratoarelor mele,

Album testare Vegeta condiment lichid












 








 Am folosit condimentele lichide ori de cate ori am avut ocazia la orice tip de carne,de pui, de porc, de peste.
Am lasat carnea minim 30 de minute in amestecul din pungile  cu condiment lichid de la Vegeta apoi le-am gatita ori in punga la cuptor ,ori pe gratar ,ori in tava de yena.
Toate preparatele au iesit deosebit de bune si fragede.
Recomand din toata inima.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu