duminică, 27 ianuarie 2013

Triplock primit cadou Element by Pfaff/Singer 17SH754

Am vazut ca Lidl a pus anul trecut la vanzare o masina de surfilat cu 649 ron.

Marca Element  by Pfaff  dar s-a mai vandut in lume si sub marca Singer 17SH754.
La jumatate de pret cat costa unul similar pe site-urile de profil.
Am fost foarte norocoasa si chiar l-am primit cadou.

Coase cu 3 sau 4 fire.
Are transportor diferential.
Are optiune de tiv rulat fara sa schimbi placuta si/sau  piciorus.
Face si cusatura plata decorativa.
Face tiv ascuns.
Are latimea cusaturii mare  de la 3 la 7 mm
1300 impunsaturi /minut.
Lungimea pasului este de la 1 la 4 mm
Cutitul de regleaza foarte usor.
Tensuinea atelor e facila.
Iar cusutul cu acest aparat e un deliciu indiferent de tipul de tesatura.


Multumesc LIDL pentru aceasta oportunitate Daca nu aparea in LIdl nu stiam de el si nu il primeam.

Pe viitor o sa va arat ce am cusut la aceasta masinuta minune.












39 de comentarii:

  1. Buna,

    Ai reusit sa cosi si materiale mai groase de genul imitatiei de piele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da am cusut o husa de mobil din imitatie de piele.

    RăspundețiȘtergere
  3. coasa ca una profesionala sau se observa diferenta?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se cunoaste diferenta intre unul casnic si unul profesional.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pot coase si materiale elastice sau tip tricou(cu putin elastan) ?
    imbina doua materiale impreuna prin coasere si surfilare?

    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru asta e facut pentru coasere elastica.Normal ca imbina tricouri.E ideal pentru asemenea materiale.

    RăspundețiȘtergere
  7. am cumparat si eu la fel,si am cusut fete de perna si din pacate am uitat un ac care mia distrus cutitele si acuma nu mai taie :( .nu sti unde as putea gasi cutite noi? :(

    RăspundețiȘtergere

  8. Iti recomand cu caldura si incredere matri.eu http://en.matri.eu/sewing-machine-parts/parts-over-locks/lockmessen-lock-knifes

    "Read this first!

    We sell lots of different kind of overlock knives.

    Print the overlock knife summery first ,

    and put your knife on the picture. You'lle find the part number under the picture.

    Use the partnumber to order your new knife on our website

    Ordering can only be done online, please double check to see if it is the right knife. Knives cannot be changed or taken back.

    We have created several sets of upper and lower knives together for a special price. ( LMS )

    We have indicated for which brand and type these sets can be used

    Print the overlock knife summery"

    Dar trebuie sa faci o poza a cutitului sa fie ei siguri ca au ceea ce vrei tu.Ei vand si acest model de triplock parca, asa ca o intrebare nu strica.

    RăspundețiȘtergere
  9. spuneti va rog daca taie si marginea stofei cind ?multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da asta este rolul unei astfel de masini.
      Coase si taie in acelasi timp.Si grabiti-va daca il vreti se vinde foarte repede.

      Ștergere
  10. @Codita...tu faci reclama la Lidl.
    Ce ti-e si cu marchetingul asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de ce nu daca eu sunt foarte multumita de anumite produse.;)

      Ștergere
  11. Buna. Am si eu o rugaminte am cumparat masina de cusut, triplokul dar nu avea manualul de instructiuni am tot sunat la cei de la lidl sa mi l trimita dar fata succes. Masina e super mi am scos banii inzeci pe ea, dar am nevoie de manual pt k acolo tre sa zica cum face tiv ascuns. Am mare nevoie sa stiu asta. Adresa mea este rassandra21@gmail.com. daca poti sa i faci o scanare si sa mi o trimiti ar fi super. Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/marinmagda18/media_set?set=a.820182458008780.1073741860.100000510995577&type=1
      Aici gasesti manualul in romana fotografiat de mine.
      Nu am scanner o multifunctionala e inca pe raftul de vise.

      Ștergere
  12. Si eu am primit aceasta masina fara manual de utilizare. Sora mea a cumparat-o din Cluj.

    RăspundețiȘtergere
  13. https://www.facebook.com/marinmagda18/media_set?set=a.820182458008780.1073741860.100000510995577&type=1


    Tot accesand linkul de mai sus gasiti manualul meu fotografiat.
    Succes.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara. Nu e vorba cumva de http://www.lidl.de/de/singer-overlock-naehmaschine-14sh754/p184653 ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Da de aceasta mașina e vorba .La începutul listării e specificat asta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Masina a reaparut la LIDL in oferta din aceasta saptamana. Cum se comporta pana in prezent? Mai recomandati achizitia?

    RăspundețiȘtergere
  17. Categoric da înca sunt mulțumitoare de ea m-a ajuta foarte mult ,iar cum acum e sezonul colantilor si al cipiceilor e mașina principala la care lucrez.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna,
    Aceasta masina trage si tighel drept ?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  19. Va rog sa ma informati daca se poate face silinie dreapta simpla cu ea.am studiat manualul ei, dar nu da astfel de detalii. va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam in mesajul anterior nu este o liniară.Triplockul coase cu 3-4-5 fire si încheie produsul vestimentar printr-un finisaj profesional.Va invit pe forumul unde sunt membra pe lucrudemana.ro la secțiunea croitorie in tipicul Triplock totul despre sutfilare unde veți găsi postat diferendele între o liniară si triplock si uber(coverstich) mașina care face tivuri de tricouri.

      Ștergere
  20. Aceasta mașina nu este o liniară ca sa tragă tighel drept.Este mașina de surfilat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna,mi am achizitionat si eu de curand o masinuta de surfilat de la LIDL pe care mi am dorito de ff multa vreme,intrebarea mea este -se poate surfila fara cutit?? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Da se poate dar cutitul ajuta la taierea perfecta a rezervei si obtinerea unei cusaturi cu aspect profesional

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna,am si eu de vanzare o masina pentru surfilat exact ca cea din video-ul de mai sus,practic noua,n-am cusut nimic la ea deoarece nu reusesc sa bag cele patru ate pe traseul lor si chiar nu am rabdare sa schimb apoi culorile si sa incep aceeasi procedura de fiecare data....Dupa ce am citit carticica am descoperit ca nu coase drept ci doar festoneaza si taie marginea in acelasi timp!Daca intereseaza pe cineva anuntul meu este aici:http://olx.ro/oferta/vand-masina-de-surfilat-cu-patru-ate-nefolosita-ID30OQd.html#9da60e3e1e

    RăspundețiȘtergere
  24. 'cu rabdarea se trece marea ' iti este de folos masina sa nu-ti para rau mai tarziu acum vine sezonul tricourilor si al colantilor

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua

    As dori si eu cateva informatii daca se poate . Sunt din Arad si am observat ca din data 05.10 2015 va intra pe stoc masina de surfilat Pfaff .
    As dori sa-mi spuneti ce defectiuni sunt cuprinse in garantia de 3 ani si daca in judetul Arad exista un service pentru reparatii .
    Va rog sa-mi spuneti daca suportul de prindere al cutitului este din plastic si unde pot gasi cutite de rezerva ,transportor , apucatoare etc .
    Carcasa masini este din plastic ???

    Va multumesc .

    Hegedus Mariana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , din cate știu toate mașinile ,au garanție pentru orice defecțiune tehnica.
      Service nu este in tara ,ele sunt trimise in Germania la reparat.Piese de rezerva se gasesc in China sau Italia,nu si la noi.
      E posibil ca sa se găsească la Sercotex Bucuresti ,Reprezentanta Singer in Romania .
      Eu in 3 ani si jumătate nu am schimbat nimic la ea a mers ca unsa .
      Eu am forțat-o si de aceea am stricat-o.
      Carcasa mașinii ,da e de plastic ,dar toate mecanismele sunt de metal .
      Are viteza de 1300 împunsături /minut.
      La acesta viteza nu ar rezista piesele de plastic , ar zbura,s-ar rupe sau toci.


      Ștergere
  26. Am cumparat o masina pfaff element 1230 ol in noembrie 2015 si acum imi rupe acele intr-o veselie surfilandun bie de facut curat un decolteu unde gasesc un service sa-mi repar masina

    RăspundețiȘtergere
  27. Am cumparat o masina PFAFF element 1230 ol in noembrie 2015 a mers f f bine pana acum dar vrind sa surfilez un decolteu la o bluza din tricot ff subtire a inceput sa-mi rupa acele intr-o veselie . Unde pot sa o repar.

    RăspundețiȘtergere
  28. Daca e din 2013 e inca in garantie.
    Luati legatura cu Lidl si ei o sa va invete cum sa faceti pentru a o trimite in service in Germania prin posta romana gratis.
    La intoarcere va sosi prin curier acasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Bună ziua.Am cumparat și eu masina. Sunt mulțumită de cum lucrez la ea,dar din greșeală am aruncat manualul.Am totusi nevoie de el.Vă rog dacă mă poate ajuta cineva cu informații sau chiar cu un manual?

    RăspundețiȘtergere