vineri, 27 decembrie 2013

Matri.eu Siteul meu de suflet in materie de croitorie.

Cum eu sunt pasionata de masini de cusut am descoperit Matri.eu  un site olandez cu masini de cusut si tot felul de accesorii pentru croitorie.
Si este locul meu ideal de visare caci are preturi foarte mici in comparatie cu piata romaneasca de profil.De acolo am luat manechinul meu de croitorie  reglabil.


Pe nume Sierra,am gresit insa marimea, dar in cateva saptamani remediez aceasta eroare.

Tot de la ei am si piciorusul de atasat banda bie.



Care imi este de ajutor la nevoie.
Si sunt si masini de cusut la care se ofera bonus o tableta,sunt ceva mai scumpe dar oricum foarte ieftine in comparatie cu preturile din Romania.
Vizitati site-ul nu aveti ce regreta .
Vi-l recomand cu incredere, eu am colaborat cu ei si am fost foarte multumita de rezultate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu